صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۸۰۶۱
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
جهانگیری:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با اشاره به اینکه استان می‌تواند قطب قرآنی کشور محسوب شود، گفت: استعدادهای نهفته قرآنی در سطح استان وجود دارد و طرح ملی تلاوت می‌تواند به کشف این استعدادها کمک کند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی طرح ملی تلاوت قرآن، حسین مقدم‌کیا، دبیر طرح ملی تلاوت قرآن، امروز، 23 مردادماه با اسماعیل جهانگیری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و فعالان قرآنی در بندرعباس دیدار کرد.

طی این دیدار اسماعیل جهانگیری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: هرمزگان می‌تواند قطب قرآنی کشور محسوب شود. استعدادهای نهفته قرآنی در استان وجود دارد و طرح ملی تلاوت می‌تواند به کشف این استعدادها کمک کند.

وی با تأکید بر اینکه در سطح استان و شهرستان میناب به طرح ملی تلاوت پیوسته است، تصریح کرد: باید از الگوهای موفق مؤسسات قرآنی در نیل به اهداف رسیدن به جامعه قرآنی موفق بهره گرفته شود.

در ادامه حسین مقدم‌کیا، دبیر طرح ملی تلاوت قرآن افزود: طرح ملی تلاوت به دنبال این است تا نوجوان و جوان علاقه‌مند به علوم قرآنی در همه سطح از علاقه‌مندی و هوش قرآنی بتوانند در محله، مسجد و مدرسه محل تحصیل به عنوان یک قاری موفق نقش‌آفرین باشند.

وی تأکید کرد: طرح ملی تلاوت به دنبال کشف و پرورش استعدادهای نهفته قرآنی نوجوانان و جوانان در استان‌ها است و در این‌راستا سیاست راهبردی طرح شناسایی نخبگان قرآنی از بین نوجوانان و جوانان در محله‌ها آغاز شده است.

دبیر طرح ملی تلاوت قرآن تصریح کرد: در طی ۱۰ سال گذشته طرح ملی نخبگان قرآنی را پرورش و هدایت کرده و اکنون آنان به مدیران مؤسسات قرآنی، مشاوران قرآن و عترت تبدیل شده یا مشاوره می‌دهند.

انتهای پیام