صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۲۰۱۳
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

کارگاه آموزشی «شهر نماز، مدرسه نماز» از 7 تا 11 شهریورماه در کازرون در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا، کارگاه آموزشی با عنوان «شهر نماز، مدرسه نماز» به صورت رایگان و حضوری از 7 تا 11 شهریورماه از ساعت 9 تا 11 در کانون شهید عسکری کازرون درحال برگزاری است.

این دوره ویژه مادران علاقه‌مند، مربیان قرآن، مربیان مقاطع ابتدایی، مهد و پبش‌دبستانی است که با همکاری مؤسسه قرآن و عترت شیفتگان حضرت مهدی(عج) کازرون و با همکاری مسجدالنبی(ص)، شهرداری و کانو‌ن‌های فرهنگی ـ تربیتی شهید عسکری و سلیمانی کازرون با تدریس مهدی فاضلی، دارنده رتبه نخست جشنواره شیوه‌های نوین آموزش قرآن و نماز به کودکان و مؤلف کتاب «نماز شکوفه‌ها» در حال برپایی است.

آموزش وضو، آداب، شرایط و احکام نماز در قالب روش‌های ده‌گانه آموزش غیر مستقیم شامل داستان تصویری، شعر، کاردستی، معما و ...، تکنیک‌های مهارت دوستی و دعوت خوش به نماز، تشویق‌ها و تقویت مثبت نونهالان به امر نماز و ... از جمله سرفصل‌های این دوره است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از سایر دوره‌های مؤسسه می‌توانند از طریق واتساپ با شماره ۰۹۱۷۸۸۴۵۵۴۸ در ارتباط باشند. دفتر اصلی مؤسسه شیفتگان حضرت مهدی(عج) در کازرون، خیابان بسیج، واحد قرآن اداره تبلیغات اسلامی قرار دارد.

انتهای پیام