صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۲۲۹۹
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸

دوره آموزشی خبرنگاری قرآنی ویژه فعالان قرآنی کشور به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور جهاددانشگاهی و خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛‌ سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور جهاددانشگاهی با همکاری خبرگزاری ایکنا و با هدف آموزش رسانه‌ای تعدادی از دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت قرآنی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنگاری قرآنی کرده است.

در این دوره‌ها که از اول شهریورماه آغاز شده است؛ تعدادی از علاقه‌مندان و فعالان رسانه از استان‌های خراسان جنوبی، بوشهر، آذربایجان شرقی، گیلان و همچنین تعدادی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، تحت آموزش‌های خبری ایکنا قرار خواهند گرفت.

در این دوره آموزشی 40 ساعته که به صورت ویدیویی و آنلاین اجرا می‌شود؛‌ دانشجویان با  خبرنویسی مقدماتی با تدریس (عباس کریمی‌ عباسی، دبیر فرهنگی ایکنا)، گزارش‌نویسی و خبرنگاری آنلاین (معصومه صبور، سردبیر ایکنا)، اصول مصاحبه و گفت‌وگو (کریم فیضی، سردبیر نشریه قرآنی رایحه)، سوژه‌یابی قرآنی (سیدمیلاد اوصیا، دبیر شعب استانی ایکنا) به صورت تئوری و کارگاهی آشنا می‌شوند.

همچنین، پس از اتمام دوره آموزشی و شرکت در آزمون پایان دوره به دانشجویان حائز رتبه‌ گواهی‌نامه معاونت آموزشی جهاددانشگاهی اعطا خواهد شد.

انتهای پیام