صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۴۹۴۹
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه شهادت مکبر و موذن نوجوان حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی شهادت مکبر و مؤذن نوجوان شهید محمدرضا کشاورز در حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: با اندوه و تاسف، دست خیانتکار دشمنان اسلام به جنایتی بزرگ آلوده شده و با هتک حریم مطهر بارگاه مقدس احمد بن موسی علیهماالسلام، عده‌ای از زائران بی‌گناه را در حین اقامه نماز و مناسک معنوی به شهادت رسانده است که در آن میان شهید محمدرضا کشاورز، نوجوان که ادب و اخلاقش زبانزد بود و مکبری و موذنی مسجد امام مهدی(ع) کوزه‌گری شیراز را نیز عهده‌دار بود؛ به فیض رفیع شهادت نائل آمد.

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه این جنایت هولناک و تروریستی وهابی مسلکان خودفروخته به استکبار جهانی را که حتی از ریختن خون کودکان و نوجوانان بی‌گناه هم ابایی ندارند؛ محکوم نموده و با بازماندگان و خانواده‌ شهید نوجوان محمدرضا کشاورز همدردی و از خداوند متعال برای این مکبر و‌ مؤذن‌ نوجوان مظلوم، علو درجات را مسئلت می‌کند.

یادآور می‌شود، در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) که غروب چهارشنبه، ۴ آبان رخ داد، 15 نفر به شهادت رسیدند که از این تعداد سه نفر دانش‌آموز بودند.

طبق اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، شهید محمدرضا کشاورز، فرزند مهدی دانش‌آموز پایه دهم دبیرستان شاهد سیداحمد خمینی(ره) شیراز و دیگری نیز شهید آرشام سرایداران فرزند علیرضا، دانش‌آموز پایه پنجم دبستان شهدای شوش و هر دو از دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز بودند. همچنین علی‌اصغر لری‌گویینی فرزند عباس، دانش‌آموز پایه دوم مدرسه عشایری کعبه در روستای چاه قوسکی منطقه خیرآباد شهرستان سیرجان بوده است.

انتهای پیام