صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۷۷۳۳
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان گفت: تشکیلاتی ویژه با حضور اعضای ۲۸ کانون فرهنگی و هنری مساجد در حوزه رسانه و با هدف تولید محتواهای ارزشی در استان آغاز به کار کرد.

محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: تشکیلاتی ویژه با حضور اعضای ۲۸ کانون فرهنگی و هنری مساجد در حوزه رسانه و با هدف تولید محتواهای ارزشی در استان آغاز به کار کرد.

وی افزود: این اقدام با شعار «مسجد محلی برای عبادت، پناهی برای مردم و پایگاهی برای ولایت» آغاز شده است. تلاش ما این است تا از ظرفیت مساجد به عنوان پایگاه‌های تمدن‌ساز، بهره گیریم.

اسلامی با بیان اینکه در زمینه کار رسانه‌ای و تولید محتوا در این زمینه ضعف و عقب‌ماندگی‌هایی داریم، تصریح کرد: ما هنوز در فعالیت‌های فرهنگی به عملیات‌های نقطه‌زن نرسیده‌ایم و امیدواریم با این کار تشکیلاتی که تمرکز اصلی آن روی حوزه رسانه است، به اهداف خود دست یابیم.

وی ادامه داد: در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیروهای خوبی که اکثرا از نسل جوان و نوجوان هستند، داریم و لازم است با کار تشکیلاتی هم توانمندسازی، آنان را در حوزه رسانه تقویت کنیم و هم از این توانمندی در راستای جهاد تبیین و روشنگری رسانه‌ای بهره گیریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در زمان حاضر ۳۸۲ باب کانون فرهنگی هنری مساجد با حدود ۱۴ هزار عضو در این استان فعال است.

انتهای پیام