صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۸۱۳۷
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱

پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع) با هدف نهادینه‌سازی اخلاق اسلامی با محوریت خانواده، کتاب اخلاق در شبکه‌های اجتماعی را منتشر کرد. 

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع)، این پژوهشکده با هدف نهادینه‌سازی اخلاق اسلامی با محوریت خانواده، کتاب اخلاق در شبکه‌های اجتماعی را منتشر کرد.

ایده محوری کتاب این است که در جامعه امروزی که اطلاعات از منابع نامتناهی و ناشناخته تولید می‌شوند، کنترل متمرکز از سوی دولت‌ها چندان سودی ندارد؛ اما خانواده‌ها می‌توانند به عنوان هسته مرکزی جامعه، اخلاق اسلامی را نهادینه کنند.

انتهای پیام