صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۰۸۵۸
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴

هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی با حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان و قرآنیان و پیشکسوتان قرآنی و مردم ولایت‌مدار گرگان امشب، ۲۸ آبان در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گلستان، هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی با حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان و قرانیان و پیشکسوتان قرآنی و مردم ولایت‌مدار گرگان امشب، ۲۸ آبان در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان در این مراسم گفت: امروز قرآن راهنمای بشر بوده و باید در تمامی مراحل زندگی از این گوهر تابناک استفاده کنیم.

رعیت برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ قرآنی دانست وگفت: این جشنواره در راستای شناساندن بهترین قاری مردمی و مجلسی برگزار می‌شود که امیدواریم با همراهی و همکاری مردم بتوانیم این در جشنواره را به نحواحسن اجرا کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان قرآن و عترت را دوبال برای سعادت انسان دانست وگفت: برای رسیدن به سعادت و گره‌گشایی از مشکلات باید به این دوبال تمسک کنیم که هیچکدام بدون دیگری میسر نخواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در این مراسم گفت: امشب در مکانی جمع شدیم که در دوران دفاع مقدس همه رزمندگان استان گلستان به جبهه اعزام و بر پیکر ۴۰۰۰ شهید استان نماز خوانده شد امیدواریم این جلسات قرآنی مایه خیر و برکت برای استان باشد.

سردار ملک شاهکوهی از همه افرادی که این مقدمات این ضیافت نورانی را فراهم کردند تشکر کرد وگفت: توفیق حضور در این جلسات قرآنی را قدر بدانیم و بدانیم آنجه امروز داریم به واسطه وجود این محافل نورانی و شهدا می‌باشد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان‌اینکه دوای درد همه مشکلات قرآن است، افزود: اگر هر روز تلاوت قرآن داشته باشیم کم است و اگر مشکلاتی است به خاطر فاصله گرفتن از قرآن است وجود این جشنواره‌ها می‌تواند در ترویج آموزه‌های قرآنی در جامعه تاثیرگذار باشد.

همچنین؛ اجرای سرود توسط گروه نونهالان و نوجوانان آوای رضوان استان گلستان از ویژه برنامه‌های افتتاحیه این جشنواره بود.

انتهای پیام