صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۳۶۱۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
لاله افتخاری:

دبیر کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان گفت: راه شهدا ادامه دارد و ما هرگز پرچم شهدا را بر زمین نمی‌گذاریم و اجازه طمع‌ورزی به دشمنان اسلام و نظام مقدس و انقلاب اسلامی ایران نمی‌دهیم؛ از این رو رسالت خانواده شهدا در مسیر سنگین‌تری است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، لاله افتخاری، دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان و مشاور امور بانوان در کمیته امداد امام خمینی(ره)، امروز، 9 آذر، در همایش بین‌المللی «مادران فاطمی، تربیت حسینی، تمدن نوین اسلامی» در بندرعباس، اظهار کرد: در خصوص ایثارگری شهدا بار سنگینی به دوش داریم؛ از این رو به نیابت از همه شهدا به ویژه شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهیده فاطمه نیک در این همایش گرد هم آمده‌ایم.

وی افزود: شهدا در جای جای کشور ایران اسلامی حتی در روستای کوچکی مثل هرمز حضور دارند. همچون شهیده «فاطمه نیک» که هشت شهید در دامان خود پرورش داد و خود نیز در مکه به مقام رفیع شهادت نائل شد.

افتخاری با اشاره به فلسفه برگزاری همایش مادران فاطمی، تربیت حسینی، تمدن نوین اسلامی، عنوان کرد: عزم برگزاری همایش مادران فاطمی تربیت حسینی تمدن نوین اسلامی، تحت قبه سیدالشهدا بسته شد، لذا تصمیمات لازم اتخاذ شد به برای اجرای آن اقدام کردیم. راه شهدا ادامه دارد و ما هرگز پرچم شهدا را بر زمین نمی‌گذاریم و اجازه طمع‌ورزی به دشمنان اسلام و نظام مقدس و انقلاب اسلامی ایران نمی‌دهیم؛ از این رو رسالت خانواده شهدا در مسیر سنگین‌تری است.

انتهای پیام