صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۴۱۵۳
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

یادواره شهیدان عبادی‌فر در قالب ویژه‌برنامه «آبروی محله» با حضور خانواده معظم شهداء، ایثارگران و رزمندگان در بهمئی برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سردار حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 12 آذرماه در آیین یادواره شهیدان والامقام معلم شهید سیدخداداد عبادی‌فر و بسیجی شهید سیدعیدی عبادی‌فر، اظهار کرد: دلاور مردی‌ها و از خودگذشتگی‌های مردم دیار بهمئی در عرصه‌های مختلف بر هیچ‌کس پوشیده نیست، رشادت‌های شهیدان این مرز و بوم را هرگز فراموش نمی‌کنیم و همواره در مسیر شهدا و دفاع از آرمان‌های والای آنان گام برمی‌داریم.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت، عزت و استقلال کشور مدیون خون شهدا است و باید همیشه یاد آنان را زنده نگه داریم، افزود: برگزاری یادواره شهدا یکی از مهم‌ترین ابزار‌های ترویج فرهنگ شهادت است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا علاوه بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، موجب ترویج آرمان‌های آنان بین نسل جوان می‌شود، گفت: هیچ قدرتی به واسطه این امنیت جرئت نزدیک شدن به مرز‌های ایران اسلامی را ندارد و باید این امنیت را ارج بگذاریم.

انتهای پیام