صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۴۵۷۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون دو عنوان کتاب داستان با موضوع دفاع مقدس در این استان به چاپ رسیده است.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 13 آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون دو عنوان کتاب داستان با موضوع دفاع مقدس در این استان به چاپ رسیده است.

وی افزود: این کتاب‌ها با عناوین «امانت بی‌بی زهرا» و «سال‌های چشم‌انتظاری» با حمایت مدیریت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد به چاپ رسیده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کتاب امانت بی‌بی زهرا به قلم نجمه آرام‌بن به رشته تحریر درآمده و توسط انتشارات مارون چاپ و به بازار نشر عرضه شده است.کتاب سال‌های چشم‌انتظاری نیز به قلم لیلا شاهمرادی به رشته تحریر درآمده و توسط انتشارات صریر چاپ و به بازار نشر عرضه شده است.

آسمند گفت: یک عنوان کتاب داستان با عنوان «بالاتپه» نیز در دست تولید است که تا یک ماه آینده توسط انتشارات «صریر» چاپ و به بازار نشر عرضه می‌شود.

انتهای پیام