صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۵۰۶۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶

جبهه عمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای سفر رئیس رژیم صهیونیستی به بحرین و امارات را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از المنار، جبهه عمل اسلامی لبنان به سفر اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی به بحرین و امارات واکنش نشان داده و آن را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه جبهه عمل اسلامی لبنان آمده است: این سفر تحریک‌آمیز و با هدف تشدید روند عادی‌سازی در منطقه انجام می‌شود؛ این سفر شکاف و فاصله میان رژیم‌ها و پادشاهان با ملت‌هایشان را عمیق‌تر می‌کند.

جبهه عمل اسلامی لبنان در ادامه با اشاره به موضع بر حق ملت‌های این کشورها در مخالفت سیاست‌ها و سفرهایی که با هدف ترویج عادی‌سازی خیانت‌بار با دشمن صهیونیست غاصب رخ می‌دهد، آورده است: موضوع ملت و مخالفان بحرینی در مخالفت با حضور هرتزوگ در بحرین ستودنی است.

رئیس رژیم صهیونیستی در صدر هیئتی اقتصادی وارد منامه پایتخت بحرین شده و مورد استقبال عبداللطیف الزیانی، وزیر خارجه بحرین قرار گرفت؛ هرتزوگ با «حمد بن عیسی آل خلیفه» شاه بحرین نیز در منامه دیدار و گفت‌وگو کرد.

رژیم صهیونیستی در روز ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۰ توافق عادی‌سازی روابط موسوم به توافقات آبراهام را با امارات و بحرین به امضا رساند، توافقاتی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا نقشی اساسی در شکل‌گیری آن ایفا کرد.

انتهای پیام