صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۶۹۲۹
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
حجت‌الاسلام رادمهر تأکید کرد:

رئیس عقیدتی ـ سیاسی قرارگاه پشتیبانی مرکز نیروی هوایی ارتش گفت: در شرایطی که هجمه‌های سنگین فرهنگی دشمن به کشور وارد شده، یکی از راه‌های مقابله با آن‌ها مصون‌سازی با قرآن است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت گرامیداشت هفته قرآن و عترت نهاجا، حجت‌الاسلام رادمهر، رئیس عقیدتی ـ سیاسی قرارگاه پشتیبانی مرکز نیروی هوایی ارتش با حضور در مرکز قرآن، عترت و نماز از فعالیت‌ها و عملکرد مؤثر این مرکز تشکر کرد.

حجت‌الاسلام رادمهر موفقیت چشمگیر قرآنیان نهاجا را مرهون حمایت‌های مادی و معنوی مجموعه فرماندهی و محصول همدلی و تلاش شبانه‌روزی همکاران دانست و اظهار کرد: در شرایطی که هجمه‌های سنگین فرهنگی دشمن به کشور وارد شده، یکی از راه‌های مقابله با آن‌ها مصون‌سازی با قرآن است که این کار، وابسته به درست فهمی، درک صحیح، سلامت قرآنی است.

وی با تصریح اینکه قرآن دریای بیکران معرفت و شناخت است، ادامه داد: انسان نباید با یک قرائت یا روخوانی ساده و حفظ الفاظ تنها به ساحل این دریا قانع باشد و خود را از سیر در اعماق و دستیابی به نعمت‌های بیکران آن محروم کند، بلکه با پرداختن به مفاهیم و درک و فهم آیات می‌تواند از منبع معرفت قرآنی بهره‌مند شود.

رادمهر اضافه کرد: به لطف پروردگار و زحمات کارکنان، مجموعه پشتیبانی مرکز در مسابقات قرآن کریم در سطح آجا و نهاجا توفیقات بزرگی کسب کرد که با پیگیری و برگزاری جلسات هم اندیشی منظم به دنبال گسترش بیش از پیش از فرهنگ قرانی هستیم.

در خبر دیگری از این نیروی هوایی آمده است، محمدحسین سعیدیان، قاری و داور بین‌المللی کشورمان با حضور در محفل قرآن مسجد صاحب‌الزمان(عج) دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری، خطاب به دانشجویان این دانشگاه گفت: مطالبی که در قرآن است، بی‌نهایت هدایت‌گر است که هر فردی را به طور یقین در زندگی موفق کرده و به بالاترین درجات سوق می‌دهد.بـنابر این برای رسـیـدن بـه مـوفـقـیت، کـافی است این قرآن را با قلبی روشن به ذهن سپرده و با تفکر آنها را سرلوحه همه اعمال و رفتار خود قرار دهید.

وی ادامه داد: خداوند متعال، برای هدایت بندگانش راه‌های متعددی گشوده و مسیرهای هموار زیادی قرار داده است تا بندگانش با تمسک در نشانه‌‌ها و آیات پروردگار که در همه آفریده‌‌هایش مثل انوار نورانی می‌درخشد، راه راست و روشنی را برگزیده تا به سعادت دنیا و آخرت راه یابند.خداوند پرتو عظمت خود را در جهان طبیعت، به نمايش کشیده، تا انسان با تفکر در دل آیات، نشانه حق و حقیقت را دریابند.

انتهای پیام