صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۱۴۰۰
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
مقام حزب الله در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی:

عضو شورای مرکزی حزب الله در مراسم بزرگداشت شهیدان سلیمانی و ابومهدی در جنوب لبنان تأکید کرد: جبهه مقاومت حاج قاسم یک ارتش میلیونی از رزمندگانی را تشکیل داده که آماده خلق بزرگترین پیروزی بر دشمن صهیونیستی است.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله شامگاه روز یکشنبه، 11 دی تأکید کرد: جبهه مقاومتی را که حاج قاسم سلیمانی تأسیس و از آن پشتیبانی کرد، امروز به یک ارتش میلیونی از رزمندگان آموزش دیده، مجهز و آماده برای خلق بزرگترین پیروزی و بزرگترین فاجعه برای دشمن صهیونیستی تبدیل شده است.شیخ قاووق این سخنان را در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس، نائب رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی نظامیان تروریست آمریکایی به نزدیکی فرودگاه بغداد بیان داشت.
این مراسم در شهرک حاره صیدا در جنوب لبنان و با مشارکت سید مجتبی امانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران و دیگر شخصیت‌های سیاسی حزبی، اجتماعی، مدنی و گروه‌های مقاومت لبنان و فلسطین، علمای دینی و خانواده‌های شهدا برگزار شد.

خون شهید سلیمانی مقاومت را قوی‌تر کرد


امانی در این دیدار گفت: ما امروز قوی هستیم و هیچ دشمنی نمی‌تواند از خون شهدا سوء استفاده کند، بلکه خون آنها ما را به مقاومت بیشتر و دفاع بیشتر و رویارویی بیشتر با دشمنان سوق می‌دهد.

شهید سلیمانی زنده است

شیخ غازی حنینه، رئیس مجلس امنای تجمع علمای مسلمان لبنان نیز طی سخنانی گفت: کسانی که گمان می‌کنند شهید قاسم سلیمانی ترور شده، مأیوس و خسران دیده است.

شیخ حنینه تأکید کرد: زیرا قاسم سلیمانی هنوز زنده است و با توجه به اندیشه، فرهنگ، آگاهی و دیدگاهی که پایه‌گذاری و بر اساس آن عمل کرده، همچنان زنده است.

مقاومت کرانه باختری بی‌وقفه ادامه دارد


هیثم ابوالغزلان، مسئول ارتباطات جنبش جهاد اسلامی در لبنان هم به نوبه خود گفت: همه چالش‌های موجود در عرصه فلسطین مستلزم تداوم رویارویی در کرانه باختری و وحدت میدانی در همه سطوح و اجتناب از هر گونه اختلاف سیاسی در داخل فلسطین است.
این مراسم با تجدید پیمان با شهدا به پایان رسید اما ویژه برنامه‌های بزرگداشت شهید سلیمانی در روستاها و شهرک‌های مختلف در جنوب لبنان کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام