صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۱۷۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

تصاویری از رشادت‌های شهید سلیمانی در محور مقاومت به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها، به همت مرکز فرهنگی کشورمان در استان هرات افغانستان به نمایش گذاشته شد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، نمایشگاه آثار هنری کودکان بنیاد خیریه رها در محل سالن اجتماعات و نگارخانه مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در استان هرات برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط اخلاقی، از قاریان قرآن کریم آغاز شد و با سخنان حسیب، مدیر بنیاد خیریه رها در خصوص ویژگی‌های شاخص اخلاقی و رشادت‌های سردار سلیمانی و اهمیت برگزاری این نمایشگاه، ادامه یافت.

وی گفت: نمایشگاه آثار هنری کودکان در جهت رشد و تعالی استعدادها و ظرفیت‌های کودکان و در درمان بسیاری از بیماری‌های روحی و روانی تأثیر مثبتی دارد.

مجید خالق‌نیا، نماینده فرهنگی ایران در استان هرات نیز ضمن گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی به تبیین و تشریح مصادیق مکتب حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

وی به نقش و شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و آن را الگو و نمونه‌ای در حمایت از محرومان، یتیمان، نیازمندان و مبارزه با ظلم و ظالمان برشمرد.

سخنران بعدی مراسم، بهره، مدیر فرهنگسرای بهره بود که ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری نمایشگاه آثار هنری کودکان، برگزاری چنین فعالیت‌های هنری و نمایشی را بسیار خوب و مثبت ارزیابی کرد و به تأثیرات این‌گونه برنامه‌های فرهنگی در جامعه پرداخت.

در حاشیه این مراسم، 40 تصویر از سردار حاج قاسم سلیمانی و رشادت‌های این شهید در محور مقاومت به نمایش گذاشته شد و با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد.

اجرای تئاتر و پخش کلیپی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همراه نماهنگ، بخش دیگری از این مراسم بود.

انتهای پیام