صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۳۸۲۳
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
استاندار هرمزگان:

استاندار هرمزگان با بیان اینکه امر واضح ولایت، تلاش در راستای جهاد تبیین است و اطاعت از امر ایشان برای ما واجب، مهم‌تر و بالاتر از همه دستورالعمل‌ها است، گفت: در جنگ رسانه‌ای باید از حالت تدافعی خارج شده و اجازه ندهیم تا روایت اول به دست دشمن بیفتد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مهدی دوستی، استاندار هرمزگان، شب گذشته، 20 دی‌ماه، در نشست شورای اطلاع‌رسانی هرمزگان، اظهار کرد: در بیان دستاوردهای نظام نباید خساست به خرج داد و هر دولتی از دولت موقت تا به امروز کار مثبتی در خدمت به مردم انجام داده باید اطلاع‌رسانی شود و برای این مهم اکوسیستم تبیین در استان شکل بگیرد و مخازن آماری و اطلاعاتی از ۲۲ بهمن ۵۷ تا به امروز جمع‌آوری شود.

وی ادامه داد: امر واضح ولایت، تلاش در راستای جهاد تبیین است و اطاعت از امر رهبر معظم انقلاب برای ما واجب، مهم‌تر و بالاتر از همه دستورالعمل‌ها است و باید این اصل را به‌عنوان فصل الخطاب مورد توجه خود قرار دهیم. جهاد تبیین نباید منحصر به اقدامات دولت در استان هرمزگان شو و باید دستاوردهای تمامی ارکان نظام که دولت نیز بخشی از آن است بازگو و تبیین شود.

دوستی با تأکید بر لزوم حفظ روایت اول در رویدادها و اتفاقات استان و کشور، تصریح کرد: در جنگ رسانه‌ای باید از حالت تدافعی خارج شده و اجازه ندهیم تا روایت اول به دست دشمن بیفتد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه مصوبات شورای اطلاع‌رسانی برای تمامی ادارات و نهادهای اجرایی و روابط‌ عمومی‌ها لازم‌الاجرا است، عنوان کرد: اگر مخازن آماری تدوین شود، اصحاب رسانه‌ با هنر و تخصصی که دارند می‌توانند آن را به درستی در قالب‌های مختلف بیان و مورد استفاده قرار دهند. وضعیت این استان را در مسائل مختلف پیش از انقلاب و امروز را که در چه جایگاهی هستیم بسنجیم چراکه جریاناتی تلاش می‌کنند همه دستاوردها را تضعیف کنند.

دوستی بیان نقاط مثبت و خدمت به مردم در هر حوزه‌ای را امری ضروری دانست و بیان کرد: اگر دستگاه قضایی اقدام مثبتی را انجام می‌دهد یا اگر نمایندگان مردم در مجلس تلاش کردند و قانون خوبی تصویب شد باید با مردم در میان گذاشته شود.

استاندار هرمزگان در پایان یادآور شد: در تبیین دستاوردهای نظام باید مردم بدانند که پیش از انقلاب بندر شهید رجایی و بسیاری از صنایع وجود هم نداشته‌اند و بدانند برخی از طرح‌های نفتی هرمزگان در دولت سیزدهم از تمامی طرح‌های این بخش در ۴۰ سال گذشته بیشتر بوده است.

انتهای پیام