صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۲۵۱۰۸
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
مدیرکل ارشاد هرمزگان:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه تئاتر عروسکی در کشور و استان مورد ظلم واقع شده است، گفت: در آینده به گسترش این نوع تئاتر که در سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک رضوی مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت بیشتر می‌پردازیم.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، اسماعیل جهانگیری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز، 9 اسفند، در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در بندرعباس، اظهار کرد: آنچه در این جشنواره شاهد بودیم نمایش وحدت و همدلی تمامی مسئولین و همکاران بود. با همت همکاران اداری، مسئولان سطح استان و حضور پرشور هنرمندان سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی با حضور پرشور مردم و کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

وی با اشاره به بازگشایی فرهنگسرای طوبی پس از 3 سال تعطیلی، تصریح کرد: این فرهنگسرا را به شکل یک انباری و خرابه تحویل گرفتیم و خوشحالیم که امروز با نام علی بن موسی‌الرضا(ع) با همراهی جوانان مستعد و حرفه‌ای در حوزه فرهنگ و هنر استان افتتاح شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با اشاره به حضور پرجوش دانش آموزان در این جشنواره، عنوان کرد: این حضور ما را بر این داشت تا بیشتر به تئاتر عروسکی بپردازیم به خصوص که این بخش از تئاتر مورد ظلم واقع شده است.

جهانگیری در پایان عنوان کرد: این جشنواره پس سه 3 سال وقفه و تعطیلی و یک دوره برگزاری در خارج از استان دوباره به هرمزگان بازگشت.

یادآور می‌شود: سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از 6 تا 9 اسفندماه 1401 در 3 سالن تماشاخانه آفتاب، تالار شهید آوینی و فرهنگسرای طوبی برگزار شد.

انتهای پیام