صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۳۰۷۵۳
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
انجم شعاع خبر داد

مدیر بخش موسسات قرآنی مردمی نمایشگاه قرآن گفت: تلاش ما براین است که مردم با موسسات قرآنی‌ ارتباط برقرار کنند، البته یک درصد از موسسات در نمایشگاه حضور دارند اما با این وجود سعی کردیم علاوه بر پیوند بین مردم و موسسات، نیازهای تخصصی معلمین قرآنی و همچنین موسسات را هم بازیابی و حل کنیم.

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه قرآن، محمد انجم‌ شعاع، مدیر بخش موسسات قرآنی مردمی نمایشگاه قرآن در خصوص فعالیت‌های این بخش اظهار کرد: تلاش ما در این دوره معطوف به معرفی ظرفیت‌های قرآنی موسسات به خصوص در حوزه‌ روان‌خوانی و بحث‌های آموزشی قرآنی هستیم.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است که مردم با موسسات قرآنی‌ ارتباط برقرار کنند، البته یک درصد از موسسات در نمایشگاه حضور دارند اما با این وجود سعی کردیم علاوه بر پیوند بین مردم و موسسات، نیازهای تخصصی معلمین قرآنی و همچنین موسسات را هم بازیابی و حل کنیم.

مدیر بخش موسسات قرآنی مردمی نمایشگاه قرآن بیان کرد: یکی دیگر از خدمات ما مربوط به کسانی خواهد بود که به دنبال ساختار قرآنی هستند، برای این افراد پنجره خدمت را باز خواهیم‌ کرد.

توجه موسسات قرآنی به بخش بین‌الملل بعد از نامه رهبر انقلاب

انجم‌شعاع در ادامه به نگاه موسسات قرآنی مردمی به بخش بین‌الملل نمایشگاه نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه بعد از نامه‌ رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی استقبال خوبی از سوی جوانان اروپایی و آمریکایی از این راهنمایی‌های مدبرانه صورت‌ گرفت سعی داریم برای آن دسته از جوانانی که به دنبال متن قرآن هستند شرایطی را فراهم کنیم تا کسانی که در امر تبیین و ترویج قرآن برای این قشر می‌توانند کاری کنند به میدان عمل بیایند تا نیاز جوانان غربی را برطرف کنند.

وی افزود: با حضور مسئولین در این بخش مشکلات موسسات قرآنی به گوش مدیران خواهد رسید، بلاخره بسیاری از موسسات موانع قانونی یا مشکلاتی از این دست دارند که با آشنایی مسئولین با این‌ مشکلات قطعاً بخشی از گرفتاری‌ها حل خواهد شد.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ خواهد بود.

انتهای پیام