صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۳۹۶۵۰
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید کهگیلویه‌وبویراحمد از تولید فیلم مستند شهید «سیدعلی نورالدینی»، نخستین شهید روحانی استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان، حجت‌الاسلام قدرت‌اله خرم‌روز، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 18 اردیبهشت‌ماه در نشست کمیته روحانیت و دفاع مقدس، اظهار کرد: فیلم مستند شهید سیدعلی نورالدینی، نخستین شهید روحانی استان با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط تولید می‌شود.

وی با اشاره به حضور پرشور روحانیت در دفاع مقدس، افزود: قشر روحانی نسبت به جمعیت بیشترین شهید را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.حضور روحانیت در دفاع مقدس هم به افزایش معنویت رزمندگان کمک می‌کرد و هم مشوقی برای رویارویی با دشمن در خط مقدم بود چرا که روحانیت در خط مقدم هم حضور فعالی داشت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: بهترین راه معرفی شهدا و ایثارگران به‌ویژه روحانیت به نسل جوان، از طریق تولید کلیپ، فیلم کوتاه و مواردی از این قبیل است.بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از نویسندگان و هنرمندان در حوزه ایثار و شهادت حمایت می‌کند.

انتهای پیام