صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۱۶۵۰۶
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
نشست «ارتباطات، سواد رسانه و افکار عمومی» / ۳

محمد خدادی، کارشناس علوم ارتباطات می‌گوید: انقلاب اصلی، انقلاب در تولید محتوا بود و وقتی این موضوع همه‌گیر می‌شود، نیاز به نظامی دارد که تغییر یابد و نه تنها ما بلکه همه دنیا در این زمینه منفعل هستند.ما چگونه باید با محتوا مواجه شویم؟ اولین و مهمترین نکته محتواشناسی است.

به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی نشست «ارتباطات، سواد رسانه و افکار عمومی» با حضور حجت‌الاسلام علی نوریجانی، رئیس‌ کل باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ایران و محمد خدادی، کارشناس علوم ارتباطات در ایکنا برگزار شد.

محمد خدادی در این نشست گفت: انقلاب اصلی، انقلاب در تولید محتوا بود و وقتی این موضوع همه‌گیر می‌شود، نیاز به نظامی دارد که تغییر یابد و نه تنها ما بلکه همه دنیا در این زمینه منفعل هستند. اکنون در وضعیتی هستیم که یک سونامی آمده و امواج آن به ارتفاع ۳۰۰ متر می‌رسد و همه شهر زیر آب رفته است؛ بنابراین ساخت موج‌گیر تأثیری نخواهد داشت. ما چگونه باید با محتوا مواجه شویم؟ اولین و مهمترین نکته محتواشناسی است. کاری که متأسفانه کمتر انجام می‌شود.

 

انتهای پیام