صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۱۶۶۲۲
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
نشست «ارتباطات، سواد رسانه و افکار عمومی»/ ۴

حجت‌الاسلام علی نوریجانی، رئیس‌کل باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ایران می‌گوید: انتظار مردم و افکار عمومی و مخاطبان یک رسانه این است که با شفافیت اخبار را بدون جهت‌دهی به مخاطب خود منتقل کنند و روایت درست را به مخاطب انتقال دهند.

به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی نشست «ارتباطات، سواد رسانه و افکار عمومی» با حضور حجت‌الاسلام علی نوریجانی، رئیس‌ کل باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ایران و محمد خدادی، کارشناس علوم ارتباطات در ایکنا برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی نوریجانی در این نشست گفت: انتظار مردم و افکار عمومی و مخاطبان یک رسانه این است که با شفافیت اخبار را بدون جهت‌دهی به مخاطب خود منتقل کنند و روایت درست را به مخاطب انتقال دهند و اگر این روایت ایجاد یک خطای شناختی در مخاطب می‌کند، رسانه هم تلاش کند آن را برطرف‌ کند و ما در این ایام کمتر دیده‌ایم که رسانه‌ها این نقش را ایفا کنند. یعنی یا خبری را به مخاطب می‌دهند، یا اساساً در شبکه‌های اجتماعی، سلبریتی هر چه می‌شنود را به مخاطب منتقل می‌کند.

انتهای پیام