صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۵۵۲۵۶
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۹
گفت‌وگوی ایکنا با خسرو باقری/ ۷

خسرو باقری، استاد تمام دانشگاه تهران درباره تعامل معلم و شاگرد می‌گوید: اگر بخواهیم رابطه معلم و شاگردی، یک رابطه تعاملی باشد و معلم، عامل بودن شاگرد را به رسمیت بشناسد، باید در سه حوزه علایق و سلایق، شناخت‌ها و تفکرات، اراده و تصمیم‌گیری تعامل کند و در نهایت این انسان در رابطه تعاملی، هویت خود را رقم خواهد زد و در این صورت در روش‌ها و نوع ارتباطات، نسل جدید را متحول خواهد کرد.

انتهای پیام