صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۳۹۴۲۱۵
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲

گروه بین‌الملل: پخش آگهی‌های بازرگانی از سوی اتحادیه رادیو و تلویزیون مصر در رادیو قرآن این کشور، با اعتراض کارمندان این رسانه مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «الموجز»، یک منبع آگاه در رایو قرآن مصر اعلام کرد: اتحادیه رادیو و تلویزیون مصر، پخش آگهی‌های بازرگانی را در بین برنامه‌ها و بخش‌های مختلف دینی رادیو قرآن مصر، به این رسانه تحمیل کرده است.
این منبع افزود: این آگهی‌های بازرگانی چهره رادیو قرآن مصر و برنامه‌های این رسانه را که محتوای دینی دارند، مخدوش کرده و زیر سؤال می‌برد، زیرا برخی از شرکت‌هایی که آگهی‌ها متعلق به آنان است، در آنچه اعلام می‌کنند، صادق نیستند.
وی که نخواست نامش فاش شود، تصریح کرد: نتیجه آگهی‌های بازرگانی این است که رادیو قرآن مصر از رسالت حقیقی خود خارج می‌شود و شنوندگان به خاطر عدم صداقت شرکت‌های صاحب آگهی‌ها در نوع خدمات اعلام شده، به این رسانه اعتراض می‌کنند.
این فعال رسانه‌ای مصر تأکید کرد: رادیو قرآن مصر، رسانه‌ای فرهنگی و وابسته به دولت است نه مرکزی برای ارائه خدمات تجاری و پخش آگهی‌های بازرگانی، جایگاه رادیو قرآن را نزد شنوندگانش که همه برنامه‌های این رسانه را تأیید می‌کنند، زیر سؤال می‌برد.
در همین راستا، کارمندان رادیو قرآن مصر از دریه شرف‌الدین، وزیر اطلاع‌رسانی این کشور خواستند که برای توقف آگهی‌های بازرگانی در رادیو قرآن مصر که صداقت 50 ساله این رسانه را زیر سؤال می‌برد، وارد عمل شود.