صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۷۰۹۴۲
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
سامانه تلفنی؛

گروه سلامت: مرکز ملی رسیدگی به شکایات تعرفه‌ای و دریافتی‌های زیرمیزی( سامانه ۱۶۹۰) افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مرکز ملی رسیدگی به شکایت تعرفه‌ای و دریافتی‌های زیرمیزی صبح امروز طی مراسمی با حضور وزرای بهداشت و رفاه، رئیس سازمان نظام پزشکی، مدیران عامل بیمه سلامت ایرانیان و تامین اجتماعی در ساختمان مرکزی وزارت بهداشت آغاز به کار کرد.
بدین منظور مردم پس از این می‌توانند شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه تلفنی 1690 گزارش کرده و به اطلاع مسئولان برسانند.
طبق اعلام مسئولان وزارت بهداشت این سامانه به منظور تکریم جامعه پزشکی و تضمین حقوق بیمار راه‌اندازی شده است.