صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۶۳۹۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶

گروه بین‌الملل ـ خدیجه چنگیز نامزد جمال خاشقچی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی با انتشار آیه‌ 93 سوره نساء در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر، مرگ وی را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری الجدید؛ خدیجه چنگیز، نامزد جمال خاشقچی با انتشار آیه 93 سوره نساء در توئیتر، کشته‌شدن این روزنامه‌نگار منتقد سعودی را اعلام کرد. 
 
نامزد خاشقچی با توئیت آیه 93 سوره نساء «وَمَنْ يَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِيهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِيمًا: هر كس عمدا مؤمنى را بكشد كيفرش دوزخ است كه در آن ماندگار خواهد بود و خدا بر او خشم مى‏ گيرد و لعنتش مى‌‏كند و عذابى بزرگ برايش آماده ساخته است»، مرگ نامزد خود را اعلام کرد.
 
 خدیجه چنگیز قبلا خواستار مجازات عاملان ناپدید شدن و قتل این روزنامه‌نگار و نویسنده منتقل آل‌سعود شده بود و در همین راستا، فرزندان خاشقچی نیز با صدور بیانیه‌ای، تشکیل یک کمیته بین‌المللی بی‌طرف برای تحقیق در این زمینه را خواستار شدند.

توئیت خدیجه چنگیز اندکی پس از اعلام «سی ان ان» مبنی بر تصمیم عربستان سعودی برای اعتراف به کشته‌شدن جمال خاشقچی در ساختمان کنسولگری این کشور در استانبول رخ داد.
انتهای پیام