صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۷۰۷۴۹
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

گروه بین‌الملل ـ مسابقات حفظ قرآن کریم ویژه قرآن‌آموزان نونهال و نوجوان شعبه دارالقرآن آستان حسینی در اندونزی، در جاکارتا برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اینترنتی dar-alquran.org؛  سید معمر المحضار،  مسئول شعبه دارالقرآن آستان حسینی در اندونزی با اعلام این خبر گفت: این رقابت‌های قرآنی در چارچوب سلسله برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی این مؤسسه در اندونزی برگزار شد.

وی افزود: ایجاد انگیزه میان قرآن‌آموزان برای شرکت در مسابقات قرآنی و تقویت ارتباط و تمسک آنها با کتاب خدا از اهداف این رویداد بود.

سید معمر المحضار با بیان این که این مسابقات نخستین رقابت قرآنی شعبه دارالقرآن آستان حسینی در اندونزی نیست، گفت: تاکنون رقابت‌های بسیاری با مشارکت قرآن‌آموزان این مرکز که تعداد آن‌ها به بیش از 300 قرآن‌آموز دختر و پسر می‌رسد، برگزار شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در این مسابقات که همزمان با سلسله جشن‌های میلادی نبوی در اندونزی برگزار شد، 42 شرکت‌کننده دختر و پسر در گروه سنی 5 تا 16 ساله حضور داشتند که بر اساس رده‌های سنی به سه گروه تقسیم شدند و هر گروه در حفظ مقدار مشخصی از قرآن کریم (جزء 30 تا حفظ 5 جزء) با یکدیگر رقابت کردند.

انتهای پیام