صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۱۶۹۱
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷

گروه بین‌الملل - مؤسسه قرآنی «یایاسان رستو» مالزی با ارائه قرآن‌های حاشیه‌نگاری‌شده، نمونه‌ای از هنر خطاطی و نقاشی را در نمایشگاه بین‌المللی قرآن به نمایش گذاشت.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه قرآنی «یایاسان رستو» نسخه‌هایی از قرآن کریم را، که با هنر خطاطی و نقاشی حاشیه‌نگاری شده‌اند، در نمایشگاه بین‌المللی قرآن به معرض نمایش گذاشته است؛ این مؤسسه تاکنون مصحف‌هایی را به زبان‌های مختلفی از جمله انگلیسی، فرانسوی، هندی، مالایو، اردو و مالزیایی حاشیه‌نگاری کرده است.

محمد شفیع زال، مدیر مؤسسه «یایاسان رستو»، در این زمینه بیان کرد: استقبال کشورهای مختلف از این نسخه‌های قرآنی چشمگیر بوده و در ایران نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: هدف مؤسسه رستو آن است که با استفاده از هنر حاشیه‌نگاری، قرآن و اسلام را به سایر کشورها و ملیت‌های مختلف معرفی و آنها را با آموزه‌های قرآن بیشتر آشنا کند.

زال درباره برگزاری بیست‌و‌هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن در تهران اظهار کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای مؤسسه رستو در زمینه هنر اسلامی و قرآنی است؛ همچنین برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی باعث اتحاد بیشتر مسلمانان می‌شود.

انتهای پیام