صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۱۴۸۹
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

مراسم انتخاب قرعه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در چهارمین دوره مسابقات همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی، ویژه دانش‌آموزان مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور اجرا شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، جلسه توجیهی و مراسم قرعه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در چهارمین  دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی ویژه دانش‌آموزان مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور، یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی، شامگاه گذشته، 13 بهمن‌ماه، با حضور میکائیل باقری، معاون مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، علی‌اکبر عرب‌خراسانی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان و سایر مسئولان ستادی و استانی به میزبانی استان سمنان در بستر شبکه مجازی شاد برگزار شد.

در این مراسم براساس قرعه‌کشی صورت گرفته، گروه‌های دانش‌آموزی شرکت‌کننده استان‌های  فارس، مازندران و خوزستان به ترتیب آغاز‌کننده مسابقات در بخش همخوانی خواهند بود و سایر گروه‌های شرکت‌کننده نیز بر ترتیب قرعه‌کشی که در روز مسابقات انجام خواهد شد به رقابت خواهند پرداخت. 

همچنین در ابتدای این مراسم، ضمن بیان نکات مهمی در زمینه داوری، شیوه برگزاری مسابقات به دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی، توضیح داده شد.

یادآور می‌شود، ۱۰ گروه در بخش دختران و ۱۰ گروه در بخش پسران برای مرحله نهایی انتخاب شدند که ۱۳ و ۱۴ بهمن‌ماه به صورت غیر حضوری اجرا خواهند داشت.

همچنین مراسم افتتاحیه مسابقات، صبح امروز، 14 بهمن‌ماه با حضور داوران در تالار استاد شهید مطهری اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام