صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۱۵۴۰
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

گروهی از صهیونیست‌ها فراخوانی برای یورش گسترده به مسجد الاقصی به بهانه برگزاری جشن عید پسح صادر کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، یهودیان افراطی موسوم به «گروه‌های معبد هیکل [موهوم]» طی فراخوانی از صهیونیست‌ها دعوت کردند تا برای مراسم عید پسح یهودیان که در نخستین ماه بهار برگزار می‌شود، به مسجد الاقصی یورش ببرند.
 
این گروه صهیونیست در سال جاری خواستار ذبح قربانی در مسجد الاقصی شده و این شایعه را ترویج داده‌اند که ذبح قربانی راه رهایی یهودیان و کل جهان از همه‌گیری کرونا است.
 
این تلاش‌ها در راستای اندیشه تأسیس معبد هیکل موهوم در زیر مسجد الاقصی انجام می‌شود تا صهیونیست‌ها بتوانند مراسم خود را در این مکان مقدس که متعلق به مسلمانان است، برگزار کنند.
 
گروه‌های معبد هیکل در این راستا نامه‌ای به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نوشته و برای پیروزی او در انتخابات آینده کنست آرزوی موفقیت کرده‌اند. آنها همچنین با تأکید بر هم‌پیمانی با نتانیاهو خواستار ارائه مجوز برای ذبح قربانی در مسجد الاقصی طی مراسم عید پسح یهودیان شدند.
 
مسجد الاقصی هر روزه شاهد حملات و بی‌حرمتی‌های شهرک نشینان صهیونیست و نیروهای اشغالگر است و در اعیاد یهودیان بر تعداد این اقدامات اهانت آمیز افزوده می‌شود.
انتهای پیام