صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۶۵۱۶
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به خدمات ارائه شده به مردم زلزله زده گناوه گفت: طی پنج روز اخیر ۵۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته در بین مردم شهر و روستاهای شهرستان‌های گناوه و دیلم توزیع شده است.

غلامرضا حاجیانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از بوشهر از خدمات‌رسانی به بیش از 31 روستا خبر داد و گفت: از بدو وقوع زلزله شهرستان گناوه تا امروز به بیش از ۳۱ روستا آسیب دیده در گناوه و دیلم، خدمات‌رسانی شده است.
حاجیانی از توزیع چادر امدادی در بین مردم زلزله زده خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۳۲۸ دستگاه چادر امدادی در مناطق زلزله زده در بین مردم آسیب دیده توسط تیم های عملیاتی هلال احمر متشکل از ۸۳ نفر از پرسنل، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر توزیع شده است.
وی اظهار کرد: همچنین طی پنج روز اخیر ۵۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته، توسط ۱۶ خودروی سنگین و سبک کمک دار در سطح شهر و روستاهای شهرستان‌های گناوه و دیلم توزیع شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در پایان گفت: از مردم مناطق زلزله زده قدردانی می‌کنیم که با سعه صدر خود ما را در خدمات‌رسانی مطلوبتر همراهی کردند.  
انتهای پیام
مطالب مرتبط