صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۴۸۹۷۴
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

ایستگاه مشاوره و روانشناسی نقاشی «کودکان و خردسالان و خانواده» با همکاری اداره اوقاف و امورخیریه کرج در غرفه «شمیم خدمت» مرکز افق آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برپا شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، در حاشیه مراسم جزءخوانی آستان مقدس امامزاده حسن(ع) کرج، ایستگاه مشاوره و روانشناسی نقاشی «کودکان و خردسالان و خانواده» از سوی دارالقرآن مرکز افق آستان مقدس امامزاده حسن(ع) و با مشارکت اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کرج ویژه ماه مبارک رمضان با حضور حجت‌الاسلام رسول غفارپور، کارشناس مهدویت در غرفه «شمیم خدمت» این آستان برپا شد.

همچنین برنامه ایستگاه رنگ‌آمیزی و نقاشی غرفه «ماه بهار قرآن» آستان مقدس امامزاده حسن(ع) نیز با جزءخوانی قرآن کریم و توزیع ۳۶ بسته جایزه شامل دستبند مرواریدی، کتاب‌های مذهبی و سبک و سیره زندگی اهل‌ بیت(ع)، روسری، لوح ادعیه جیبی زیارت عاشورا و آیةالکرسی و سوره‌ یاسین، شال، تابلو کوچک امام رضایی، ماژیک، مُهر نماز جیبی و شاخه گل‌های کاغذی از سوی رسانه گروه علمی و جهادی «انعکاس» استان البرز ویژه «کودکان دختر و پسر» و «مادران کتابخوان» همراه بود.

یادآور می شود، رسانه گروه علمی و جهادی «انعکاس» به‌مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی کشور به نشانی مجازی mohammadi___photographer@ در مناطق شهری و روستایی استان البرز فعالیت رسانه‌ای و جهادی دارد.

هاجر محمدی

انتهای پیام
مطالب مرتبط