صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۹۱۳۸
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان اردبیل در مراسم تجلیل از اساتید و قاریان قرآن کریم این استان از عوامل شبکه قرآن به دلیل تولید مستند عبای خاکی روستای قرآنی اندبیل تجلیل کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان اردبیل در مراسم تجلیل از اساتید و قاریان قرآن کریم استان اردبیل با حضور قرآنیان روستای قرآنی اندبیل، از عوامل مستند عبای خاکی شبکه قرآن و معارف سیما ویژه روستای قرآنی اندبیل تجلیل کرد.

امام جمعه اردبیل در این مراسم افزود: انتخاب اندبیل به عنوان روستای قرآنی کشور مایه افتخار و سربلندی کشور و به ویژه استان اردبیل شد و برگ زرین دیگری بر افتخارات قرآنی استان اضافه شد. پخش برنامه عبای خاکی و مستند روستای قرآنی اندبیل از شبکه قرآن و معارف سیمای جمهوری اسلامی ایران برنامه بسیار خوبی بود و در شناخت ظرفیت‌های قرآنی استان و اندبیل بسیار مؤثر بود و از همه عوامل و زحمت‌‌کشان قرآنی اندبیل قدردانی می‌کنم.

مستند تلویزیونی عبای خاکی کاری از گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما به تهیه‌کنندگی ابراهیم جاهد، هر روز ساعت 18:30 تلاش‌های مخلصانه مبلغان دینی در راه ترویج فرهنگ قرآن و عترت را در قالبی هنری و رسانه‌ای به تصویر می‌کشد.

انتهای پیام