صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۱۵۶۷
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

تصویری که از تلاوت قرآن سرباز مصری در حین انجام وظیفه ثبت شده است، مقام اول مسابقه بین المللی عکس «وَرَتِّلِ الْقُرْآنَ تَرْتِيلًا» را کسب کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از المصری الیوم، مسابقه جهانی «وَرَتِّلِ الْقُرْآنَ تَرْتِيلًا» اسامی برگزیدگان دوره دوم این مسابقات را اعلام کرد که در آن «اسلام فاروق» خبرنگار و عکاس مصری مقام اول بخش جایزه قرائت قرآن کریم را کسب کرد.

فاروق این جایزه را برای گرفتن عکسی از یک سرباز مصری دریافت کرد که در حین انجام وظیفه در پست دیده بانی در یکی از پایگاه های مصری روی یک خودروی زرهی در حال تلاوت قرآن است. این عکس در روزنامه المصری الیوم در نوزدهم جولای 2013 منتشر شده بود.

این مسابقه توسط گروه «عالم التصوير الفوتوغرافى»(دنیای عکاسی) سازماندهی و نظارت می‌شود و داوران سه کشور در انتخاب عکس‌های برنده سهیم هستند.

این جایزه فرصتی را برای همه عکاسان از سراسر جهان فراهم می کند تا در این مسابقه شرکت کنند، همچنین در این مسابقه دو دیپلم نقره و دو برنز و 14 دیپلم افتخار به بهترین شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

این مسابقات در 14 می(24 اردیبهشت) پایان یافت و تعدادی از کشورها از جمله مصر، ایالات متحده آمریکا، عربستان سعودی، الجزایر، مراکش، اردن، امارات، عراق و ترکیه در آن شرکت کردند.

انتهای پیام