صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۰۰۴۵
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور با اشاره به منسوخ شدن سهمیه استان‌ها برای حضور در مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن در سال‌های گذشته گفت: تصمیمات درباره سهمیه‌بندی نفرات راه‌یافته به مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن کریم در هر دوره منحصر به همان سال است و در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن تأثیر نخواهد داشت.

حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در خصوص سهمیه‌بندی تعداد راه‌یافتگان مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن به مرحله کشوری گفت: سهمیه شرکت‌کنندگان مجاز به راهیابی به مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در سال جاری براساس شاخص‌های مختلف صورت می‌گیرد.

وی افزود: از جمله این شاخص‌ها می‌توان به عملکرد فنی استان‌ها در سال‌های گذشته، تعداد کل شرکت‌کنندگان، سطح فنی متسابقان در مرحله استانی، نحوه برگزاری مسابقات استانی و ... اشاره کرد.

دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور با اشاره به اینکه سهمیه هیچ استانی از پیش تعیین نشده است، تصریح کرد: سهمیه‌های سال گذشته منسوخ شده و سهمیه‌بندی جدید در این زمینه انجام می‌شود.

مجیدی‌مهر گفت: بر همین اساس تصمیمات سال‌های گذشته مربوط به همان سال بوده و در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تأثیر نخواهد داشت.

انتهای پیام