صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۰۱۱۵
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

سازمان آزادی‌بخش فلسطین با هشدار نسبت به برنامه‌های احزاب راست افراطی رژیم صهیونیستی با هدف «بی‌ثبات کردن منطقه» بر مسئولیت مضاعف جامعه بین‌المللی در قبال این سیاست‌ها تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از وفا، این بیانیه در پایان نشست کمیته اجرایی این سازمان به ریاست محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در شهر رام الله در مرکز کرانه باختری انتشار یافت.

بر اساس این بیانیه، کمیته اجرایی نگرانی خود را از تشکیل کابینه جدید «اسرائیل» با شرکت احزاب راست افراطی به‌ویژه حزب فاشیست صهیونیسم دینی ابراز می‌کند که به صراحت خواهان کشتار و اخراج فلسطینی‌ها است.

کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین با تأکید بر مسئولیت مضاعف جامعه بین‌المللی در برابر فاشیسم این احزاب راست افراطی و برنامه‌های آن‌ها با هدف بی‌ثبات کردن اوضاع در منطقه، خواستار حمایت بین‌المللی از مردم فلسطین شد.

این کمیته همچنین نسبت به خطر برنامه صهیونیسم مذهبی درباره زندانیان فلسطینی و درخواست اعدام آن‌ها که به صراحت حاکی از تروریسم دولتی سازمان‌یافته از سوی این حزب است و همچنین برنامه اقدام علیه مسجدالاقصی هشدار داد.

از سوی دیگر، سازمان آزادی‌بخش فلسطین بر ادامه تلاش‌ها در تمامی سطوح داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی برای تحقق برنامه طرح‌شده در نشست الجزایر و اجرای گام‌هایی در راستای اعاده وحدت میان گروه‌های فلسطینی به‌منظور پیگیری آرمان ملی تمام این گروه‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام