صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۳۲۱۹
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

برنامه زمانی مرحله نهایی بخش نغمات دینی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اعلام شد و طی آن این مرحله در بازه زمانی 18 تا 23 آذرماه به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، جدول زمان‌بندی مرحله کشوری بخش نغمات دینی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد و بر این اساس این رویداد در دو بخش بانوان و آقایان و طی بازه زمانی 18 تا 23 آذرماه به میزبانی استان قزوین و در سالن شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان قزوین در جریان خواهد بود.

بر اساس برنامه اعلام شده مراسم افتتاحیه بخش بانوان این مسابقات صبح 19 آذرماه برگزار و در ادامه و پس از اجرای مراسم افتتاحیه رقابت‌ها در رشته‌ همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی در همان روز برپا می‌شود.

یکشنبه 20 آذرماه نیز رقابت رشته دعاخوانی برگزار می‌شود و در بعدازظهر این روز اختتامیه این بخش از مسابقات در بخش بانوان پایان خواهد یافت.

مراسم افتتاحیه بخش آقایان نیز بعدازظهر روز یکشنبه 20 آذر برگزار می‌شود و از بعدازظهر روز دوشنبه نیز شاهد آغاز رقابت‌ها در رشته‌های دعاخوانی و مدیحه‌سرایی خواهیم بود.

سه‌شنبه 22 آذرماه نیز در نوبت صبح رقابت رشته اذان برگزار می‌شود و در نوبت بعدازظهر نیز ادامه رشته‌های دعاخوانی و مدیحه‌سرایی را شاهد خواهیم بود.

بر اساس گزارش ایکنا در مرحله نهایی بخش نغمات دینی مجموعاً 57 شرکت کننده و 29 گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی در دو گروه بانوان و آقایان حضور دارند.

بر همین اساس در رشته دعاخوانی بانوان ۱۷ نفر، در رشته دعاخوانی آقایان ۲۲ نفر، در رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن بانوان ۱۱ گروه، در رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن آقایان ۱۸ گروه و رشته اذان که ویژه آقایان است، نیز ۱۹ نفر به مرحله نهایی مسابقات سراسری راه یافته‌اند.

انتهای پیام