صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۰۸۱۴
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

ثبت‌نام مرحله مقدماتی بخش مسابقات ششمین دوره جشنواره قرآنی فجر تا ۱۵ دی‌ماه تمدید شد.

به گزارش ایکنا، براساس اعلام دارالقرآن خانه کارگر ثبت‌‌نام مرحله مقدماتی بخش مسابقات ششمین دوره جشنواره قرآنی فجر به دلیل تقاضای بالا، تا ۱۵ دی تمدید شد.

این جشنواره به شکل ملی و به صورت حضوری، تلفنی و مجازی برگزار می‌شود. همه علاقه‌مندان به قرآن کریم در همه سنین و از هر جای کشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

جشنواره امسال در ۲۴ رشته و در گروه حفظ شامل حفظ ۵ جزء اول، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل، حفظ سوره مبارکه فجر، حفظ جزء ۳۰ و حفظ ۲۰ سوره ازقرآن (ویژه کودکان)، قرائت شامل قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، اذان، تفسیر قرآن شامل ترجمه، مفاهیم و تفسیر سوره مبارکه نبأ و مفاهیم صلوات و هنر شامل خوشنویسی آیات قرآن و نقاشی موضوعی قرآن (ویژه کودکان) برگزار می‌شود.

مرحله مقدماتی این مسابقات از ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ آغاز و تا ۳۰ دی‌ماه ادامه دارد. ضمناً مرحله نهایی این مسابقات در دهه مبارک فجر از بین راهیافتگان به بخش نهایی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند تا ۱۵ دی‌ماه برای ثبت‌نام عدد ۶ را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ ارسال یا به پایگاه اینترنتی دارالقرآن خانه کارگر www.ketabequran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام