صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۴۱۵۲
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
رهبر انصارالله یمن به مناسبت ولادت حضرت فاطمه تأکید کرد:

رهبر انصارالله یمن طی سخنانی با اشاره به نقش لابی صهیونیسم برای از بین بردن جامعه از طریق توسعه فساد در میان زنان، بر ضرورت اقتدای بانوان مسلمان بر حضرت زهرا (س) تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن بعد از ظهر امروز پنجشنبه به مناسبت زادروز حضرت زهرا (س) سخنرانی و تأکید کرد، این مناسبت، در تثبیت اصولی ایمان که انسان را به درجات کمال انسانی و ایمانی می‌رساند، بسیار مهم است.

الحوثی افزود: حضرت زهرا (س) الگوی برجسته در کمال انسانی، ایمانی و اخلاقی بود و به بالاترین مرتبه ایمان دست یافت؛ لذا آنچه زن مسلمان در حال حاضر به آن نیاز دارد، اقتدا به ایشان است.

وی با بیان اینکه لابی صهیونیستی در تلاش است که زن را هدف قرار دهد تا ساختار جامعه و خانواده را از بین ببرد، ادامه داد: جنگ نرم و شیطانی، زن را هدف قرار می‌دهد تا آن را فاسد کند.

رهبر انصارالله خاطر نشان کرد: باید با آگاهی، بصیرت و تربیت مبتنی بر ایمان با این جنگ فاسدکننده مقابله کرد. یهودیان بیش از هر زمان دیگری، در پی گسترش فساد هستند و همه ابزارها و امکانات خود را در این زمینه به کار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه باید با قدرت ایمان و آگاهی، با فساد و سیاه‌نمایی دشمنان مقابله کرد، گفت: رویکردِ ایمان‌محور، کرامت را برای زن به ارمغان می‌آود و عزت و انسانیت او را حفظ می‌کند.  با این رویکرد، زن نقش خود را در زندگی ایفا می‌کند و قادر به تربیت نسلهای صالح خواهد بود.

انتهای پیام