صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۲۶۱۳۴
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی اُسوه تهران از آمادگی برای توانمندسازی اقتصادی مؤسسات قرآنی سراسر کشور به منظور رسیدن به خودکفایی خبر داد.

زهرا بادی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی اسوه تهران در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: این مؤسسه با بیش از 15 سال فعالیت در زمینه دوره‌های آموزشی، تبلیغی و ترویجی و فعالیت‌های اقتصادی و حوزه سلات محور(طب ایرانی و سنتی) آماده همکاری و مشارکت با مؤسسات سراسر کشور است.

وی ادامه داد: این مشارکت و انتقال تجربیات به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش‌های حضوری و غیرحضوری و توانمندسازی اقتصادی مؤسسات قرآنی سراسر کشور به منظور رسیدن به خودکفایی است.

بادی اضافه کرد: این بسترها در زمینه ارائه زیرساخت سایت آموزش مجازی از راه دور (LMS) و توانایی اجرای دوره‌های آموزشی به صورت آنلاین و آفلاین و پاساژ اینترنتی(با اخذ مجوز از اینماد و پلیس فتا) با توانایی ارائه غرفه‌های فروشگاهی به منظور کسب و کارهای کوچک و بزرگ به نشانی osvehshop.com انجام می‌شود.

مدیر مؤسسه اسوه تهران بیان کرد: همچنین زمینه‌ای برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی سایر مؤسسات با مجوز رسمی از ساماندهی رسانه‌ها دیجیتال در پایگاه اینترنتی مؤسسه اسوه تهران به نشانی osveh.org فراهم شده است.

وی ادامه داد: مرکز طب سنتی مؤسسه نیز در بخشی با عنوان سلامت اسوه پویا با شماره‌های 02155482143 و 02155490570  آماده ارائه خدمات و مشاوره است.

مؤسسه اسوه تهران در خیابان کارگر جنوبی، پایین‌تر از چهارراه لشکر، کوچه شهید غیاثوند قیصری، بن‌بست آریا، پلاک 6 قرار دارد. 

انتهای پیام