صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۱۳۹۱
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

شرکت «ذبیحه حلال» در کانادا در کنار افزایش موارد نفرت ضد مسلمانان در این کشور، با تحقیق در این باره، نتایج یک نظرسنجی درباره اسلام‌هراسی را منتشر کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از Muslim Links، براساس نظرسنجی جدید یک شرکت غذای حلال به نام «ذبیحه حلال»، در کنار افزایش موارد نفرت ضد مسلمانان، از هر سه کانادایی غیرمسلمان یک نفر (31 درصد) می‌گویند که علاقه‌ای به متحدشدن با مسلمانان ندارند.

این نظرسنجی توسط شرکت نظرسنجی لجر (Leger) و به سفارش ذبیحه حلال  به عنوان بخشی از کمپین سالانه اشتراک‌گذاری حلال (Sharing Halal) این برند تجاری صورت گرفت.

این کمپین با هدف به چالش‌کشیدن و از بین‌بردن اسلام‌هراسی در کانادا انجام می‌شود. این نظرسنجی نشان داد که کمتر از نیمی (46 درصد) از کانادایی‌های غیرمسلمان خود را متحد جامعه مسلمانان کانادا می‌دانند.

شرکت بازاریابی Maple Lodge Farms با همکاری جامعه مسلمانان، حدود 30 سال پیش ذبیحه حلال را با خط تولید محصولات حلال تأیید شده، راه‌اندازی کرد.

سارا ختی، مدیر بازاریابی این شرکت گفت: اسلام‌هراسی همچنان یک موضوع واقعی در این کشور است و یافته‌های نظرسنجی حاکی از شکاف قابل توجه اتحاد در حمایت از جامعه مسلمانان کاناداست. بسیاری از کانادایی‌های خوش‌نیت با ندانستن اینکه چگونه متحد جامعه مسلمان باشند، درگیر هستند و ما امیدواریم که کمپین به اشتراک‌گذاشتن حلال بتواند با ارائه راهنمایی‌ها و منابع مورد نیاز به متحدان مؤثر، به ما کمک کند.

ذبیحه حلال از سال 2019 تنوع مردم و دیدگاه‌های جامعه مسلمانان کانادا را در کمپین اشتراک‌گذاری حلال به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام