صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۳۵۳۸
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

پنجاهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد، چهارم خرداد تشکیل شد‌.

به گزارش ایکنا، پنجاهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد، چهارم خرداد با حضور اعضا در مکان اتحادیه برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه استان به ارائه گزارش از پیگیری‌های بودجه  طرح «۴ هزار حافظ ۴ هزار شهید» از استانداری و مکاتبه انجام شده از سوی اتحادیه پرداختند.

طی این جلسه مقرر شد تا جلسه آینده هیئت مدیره در دفتر استاندار با ارائه گزارش مستند و جامع از طرح برگزار شود تا اختصاص بودجه طرح در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود‌.

همچنین طی این جلسه با حذف ۳۳ موسسه معین و مجری غیرفعال طرح و همچنین مهلت ۱۵ روزه به ۴۰ موسسه دیگر مجری این طرح برای تشکیل کلاس‌های حفظ و اقدام فعالانه در حیطه وظایف خود، موافقت شد که پس از اتمام فرصت ۱۵ روزه، در صورت عمل نکردن به وظایف خود، این مؤسسات از طرح حذف خواهند شد.

از دیگر مصوبات این جلسه، ارائه پیشنهاد اعضا درباره رویکرد محتوایی طرح فوق به تفکیک رده‌های سنی و تحصیلی مخاطبان و به منظور تقویت و ایجاد انگیزه در مدیران موسسات مجری و معین طی جلسه آینده هیئت مدیره بود.

همچنین مقرر شد تا طی جلسه‌ای با صداقت، رئیس سازمان فرهنگی - ورزشی شهرداری یزد، موضوع بازه زمانی جدید تبلیغ طرح «۴هزار حافظ ۴ هزار شهید» مطرح و پیگیری شود. 

آخرین مصوبه این جلسه درباره بررسی ترکیب اعضای هیئت مدیره مرکز نیکوکاری تخصصی قرآن و عترت اتحادیه یزد با مجوز کمیته امداد خمینی(ره) بود و مقرر شد هیئت مدیره این مرکز هر چه سریع‌تر برای دریافت مجوز از کمیته امداد، اعلام و معرفی شود. 

همچنین مقرر شد تا هماهنگی‌های لازم برای برگزاری جلسه با رئیس تبلیغات اسلامی یزد توسط رئیس هیئت مدیره اتحادیه انجام شود‌.

انتهای پیام