صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۷۸۷۳۸
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

گروه جلسات و محافل: کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن، این هفته با تلاوت حمیدرضا احمدی وفا، مسعود سیاف‌زاده و علیرضا مهدیزاده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت دارالقرآن نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ۹ آذر‌ماه سال جاری آغاز شده است. نفحات‌القرآن، در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته پس از نماز مغرب و عشاء، با تلاوت سه قاری ممتاز کشورمان در سطح مساجد تهران، شهرری، اسلامشهر، شمیرانات این طرح را پیاده می‌کند.

در ادامه این کرسی‌های تلاوت، پنجاه و پنجمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن سه شنبه، دهم اسفند ‌ماه در مسجد حوزه آیت الله مجتهدی، واقع در خیابان مصطفی خمینی(ره)، کوچه حمام قبله، با تلاوت قاری بین المللی کشورمان، حمیدرضا احمدی وفا پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، برگزار خواهد شد.

پنجاه و ششمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن نیز، چهارشنبه، یازدهم اسفند ‌ماه در بیت آیت الله اوسطی واقع در خیابان پیروزی، خیابان سوم نیروهوایی با تلاوت قاری ممتاز کشورمان، مسعود سیاف‌زاده از ساعت 9 الی 11 صبح برگزار می‌شود.

همچنین، پنجاه و هفتمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن، پنجشنبه، دوازدهم اسفند ماه در مسجد وحدت واقع در خیابان فرجام، چهارراه خاور، خیابان حیدرخانی، نرسیده به دانشگاه علم و صنعت با تلاوت علیرضا مهدیزاده برگزار می‌شود.

در این کرسی‌های تلاوت که آیات به صورت مکتوب نیز به منظور تدبر در قرآن در میان نمازگزاران توزیع می‌شود در پایان به کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد، هدایایی اعطاء می‌شود.

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

مطالب مرتبط