صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۹۳۰۱
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

مدیرکل اوقاف سیستان‌وبلوچستان گفت: از لحظه وقوع سیلاب در استان، سازمان اوقاف بر اساس تکلیف انسانی و شرعی، آمادگی خود برای کمک به سیل‌زدگان را اعلام کرد و تا امروز ۷۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به منطقه ارسال کرده است.

حجت‌الاسلام محسن مؤمنی‌مقدم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: از لحظه وقوع سیلاب در مناطق مرکزی و جنوبی استان، سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بر اساس تکلیف انسانی و شرعی، آمادگی خود برای کمک به سیل‌زدگان را اعلام کرد و تا امروز 700 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به منطقه ارسال کرده است.

وی ادامه داد: از این مبلغ، ۳۵۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و مابقی به‌صورت غیرنقدی شامل محموله‌های دارویی، بهداشتی، مواد غذایی و معیشتی، آب معدنی و پتو بوده است.

مدیرکل اوقاف استان اظهار کرد: این کمک‌ها از محل درآمد موقوفات استان‌های مختلف از جمله تهران، قم، خراسان رضوی، کرمان، چهارمحال و بختیاری، ایلام و هرمزگان به مناطق سیل‌زده استان ارسال شد.

مؤمنی‌مقدم افزود: اقلام ضروری و مورد نیاز سیل‌زدگان در قالب ۱۲ کاروان «دست‌های مهربانی» از سوی سازمان اوقاف به منطقه ارسال شد و به‌صورت خانه به خانه در اختیار هم‌استانی‌های سیل‌زده قرار گرفت.

مدیرکل اوقاف استان بیان کرد: در حال حاضر مهم‌ترین نیاز هموطنان سیل‌زده ما، لوازم منزل است؛ لذا از مردم خیراندیش کشورمان می‌خواهیم که در صورت استطاعت مالی، سیل‌زدگان را در این زمینه یاری کنند.

انتهای پیام