صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۶۸۷۵
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

جنبش مقاومت اسلامی حماس تأکید کرد: بازداشت «شیخ رائد صلاح» رئیس جنبش اسلامی فلسطین، جنایتی با هدف از میان برداشتن مدافعان مسجدالاقصی است.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری معا، حازم قاسم سخنگوی رسمی جنبش حماس بازداشت «شیخ رائد صلاح» رئیس جنبش اسلامی فلسطین را جنایتی با هدف از میان برداشتن مدافعان مسجدالاقصی و ایجاد زمینه برای اجرای طرح‌های تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی توصیف کرد.

وی با اشاره به این که این اقدام دشمن مآبانه در برابر مسجدالاقصی و مدافعان آن نشان دهنده بی‌اهمیتی رژیم صهیونیستی نسبت به احساسات مسلمانان در همه جهان است، تصریح کرد: افزایش اقدامات علیه مسجدالاقصی در راستای جنایات کسانی انجام شده که اقدام به عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر کرده‌اند و آخرین آنها توافقنامه امضا شده میان رژیم صهیونیستی و حکام کشور امارات بوده است.

سخنگوی حماس تأکید کرد: ملت ما علی رغم همه پیامدها از مقدسات خود دفاع می‎کند و مسجدالاقصی نگین تاج فلسطین خواهد ماند.

گفتنی است؛ پلیس رژیم صهیونیستی صبح امروز یکشنبه ،26 مردادماه، شیخ رائد رئیس جنبش اسلامی فلسطین را به منظور اجرای حکم دادگاه بازداشت و به منطقه جلمه در نزدیکی شهر حیفا منتقل کرد.

با راهی شدن شیخ رائد صلاح به زندان که با همراهی صدها تن از حامیان وی انجام شد، دور دوم بازداشت او به مدت 17 ماه آغاز می‌شود.

رژیم صهیونیستی در بهمن‌ماه گذشته با برگزاری دادگاهی در شهر حیفا، شیخ رائد صلاح را به اتهام انجام ۴ جرم جداگانه از جمله «تحریک به خشونت و تروریسم» که در حقیقت تشویق به مقاومت بر ضد اشغالگری اسرائیل است، به ۲۸ ماه زندان محکوم کرد.

 با توجه به اینکه شیخ صلاح ۱۱ ماه در بند اسارت بوده، ۱۷ ماه از مدت محکومیت او باقی می‌ماند که از امروز یکشنبه آغاز شد.

انتهای پیام