صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۳۳۱۸۱
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
در آستانه برگزاری مرحله نیمه‌نهایی مسابقات بین‌‌المللی قرآن /

دستگاه‌های مختلف این برداشت را دارند که مسابقات قرآن، صرفاً یک حرکت خوب و معنوی و دغدغه جامعه قرآنی کشور است، برای اینکه این مسابقات را برای قشر وسیعی مهم جلوه دهیم، چه باید کرد؟

به گزارش ایکنا، به انگیزه برگزاری مرحله نیمه‌نهایی سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران که طی 30 دی‌ماه تا 2 بهمن‌ماه با حضور 120 شرکت‌کننده از 70 کشور برگزار می‌شود، نگاهی به محتوای نشست «هم‌اندیشی بایستگی‌های فرهنگی و تبلیغی مسابقات بین‌المللی قرآن» خواهیم داشت.


از توجه به زیرساخت‌های انتشار محتوای مسابقات در فضای مجازی، لزوم تولید مناسک برای تبلیغات بهتر و بیشتر مسابقات قرآن، بهترین نوع تبلیغات و ... سخن به میان آمد و در ادامه نیز تولید ادبیات قرآنی و هیجان‌بخشی به مسابقات، مورد تأکید قرار گرفت.
 
در این نشست مطرح شد که یکی از موارد قابل توجه در مسابقات، این است که دستگاه‌های مختلف این برداشت را دارند که مسابقات، صرفاً یک حرکت خوب و معنوی و دغدغه مقام معظم رهبری و جامعه قرآنی کشور است. برای اینکه این مسابقات را برای قشر وسیعی مهم جلوه دهیم و همه به نوعی درگیر آن شوند، نباید به این شکل برگزاری، بسنده کرد.
 
در فیلم ذیل، بخشی از گفت‌وگوهای مطرح شده در این نشست تحلیلی را ببینید.
 
انتهای پیام
مطالب مرتبط