صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۶۶۹۷
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

عزمی عبدالحمید، رئیس شورای مشورتی سازمان‌های اسلامی مالزی «ماپیم»، مقاومت اهالی محله شیخ جراح را در نامه به خانواده «آل کرد»، ستود و آن را منبع الهامی برای دوستداران صلح و آزادگی در جهان خواند.

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، عزمی عبدالحمید، رئیس شورای مشورتی سازمان‌های اسلامی مالزی «ماپیم»، در نامه خود به خانواده «منا کرد» فعال و مبارز فلسطینی تاکید کرده است که تلاش‌های او برای آگاه‌سازی رسانه‌ها و مردم جهان، اقدامات تجاوزکارانه اسرائیل در محله شیخ جراح را آشکار کرد.

وی در نامه خود به خانواده کرد تصریح کرده است که مقاومت آن‌ها منبع الهامی برای دوستداران صلح و آزادی در سراسر جهان بوده و امروز همه آزادگان از قدس تا کوالالامپور در کنار آن‌ها هستند و اقدامات اشغالگران را محکوم می‌کنند.

رئیس شورای مشورتی سازمان‌های اسلامی مالزی از آزادگان جهان خواسته است تا برای نجات محله شیخ جراح و توقف عملیات تخلیه اجباری ساکنان آن و همچنین یاری ملت فلسطین برای رهایی از اشغالگری اسرائیل متحد شوند.

عزمی عبدالحمید به انجام فعالیت‌های بشردوستانه در مناطق جهان شهرت دارد و پیش‌تر نیز موفق به تأسیسی شورای مشورتی برای انجام امور خیریه در سطح مالزی و منطقه جنوب شرق آسیا شده است. فعالیت‌های او در زمینه فلسطین و به ویژه درباره قدس نیز گسترده بوده و در سال جاری و در طی وقایع اخیر حتی بیماری نیز نتوانسته است وی را از پیگیری امور مرتبط به فلسطین و به ویژه رنج‌های فلسطینیان ساکن محله شیخ جراح باز دارد.

انتهای پیام