صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۴۳۳۶
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱

دومین جلسه کارگروه فنی و رسانه شانزدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن تشکیل شد که طی آن مهلت ارسال طرح و ایده به دبیرخانه نشست تا پایان آبان‌ماه و موعد برگزاری، اوایل بهمن‌ماه سال جاری خواهد بود.

به گزارش ایکنا، دومین جلسه کارگروه فنی و رسانه، شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان قرآن کریم با هدف بحث و بررسی‌های کارشناسی و تخصصی در موضوع «تلاوت قرآن و نغمه‌های دینی؛ رسانه ملی و فضای مجازی»، چهارشنبه ۲۶ آبان در محل شورای عالی قرآن برگزار شد.
 
در این جلسه سیدعلی سرابی، سیدعباس انجام، پرویز فارسیجانی، سعید مقیسه، کریم دولتی، حسین فردرو، ولی یاراحمدی، محمدتقی میرزاجانی، حسن محمدی، محمدامین مهدوی و حجت‌الاسلام حسین سلیمانی (در ارتباط تصویری) در آن حضور داشتند، اعضاء به ارائه دیدگاه و پیشنهادات خود پرداختند.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مهلت ارسال طرح و ایده به دبیرخانه نشست تا پایان آبان‌ماه و موعد برگزاری شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن که با پشتیبانی شورای عالی قرآن، شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن اجرا می‌شود، اوایل بهمن‌ماه سال جاری خواهد بود.
 
حاضران، ضمن بیان برخی مصادیق و نمونه‌هایی که موجب تحول در وضعیت تولید و پخش برنامه‌های قرآنی در رسانه ملی می‌شود، بر ضرورت توجه به ذائقه عموم مخاطبان این برنامه‌ها تأکید کردند.
انتهای پیام