صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۵۶۷۵
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰

حوزه ارتباطات رسانه جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای شایعات برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی علیه رهبران و طرفداران حزب الله را قویا تکذیب کرد و گفت: این دروغ‌پردازی‌های بی‌ارزش هیچ تأثیری بر چهره پاک و شریف مقاومت و منزلت همیشگی آن در جبهه حق نخواهد گذاشت.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، حوزه ارتباطات رسانه‌ای حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای به انتشار برخی اخبار و پیام‌های دروغین منتسب به اعضا و کادر رهبری حزب الله و طرفداران آن واکنش نشان داد.
در این بیانیه آمده است: برخی از طرف‌های مشکوک با ساختن اخبار و پیام‌های کذب و بی‌اساس و انتساب آن به رهبران یا طرف‌هایی از حزب الله درصدد توهین، تحریف و گمراه کردن افکار عمومی لبنان و عرب هستند.
حوزه ارتباطات رسانه‌ای حزب الله تصریح کرد: روابط رسانه‌ای حزب الله صحت مطالبی که این طرف‌ها و همچنین برخی رسانه‌ها، سایت‌ها و فعالان شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند، قاطعانه رد می‌کند و از رسانه‌های هوشیار، سیاستمداران، فعالان و عموم مردم مقاومت و طرفداران آن در عرصه لبنان و جهان عربی می‌خواهد از این شایعات و دروغ‌های بی ارزش غافل شوند که هیچ تاثیری بر چهره پاک و شریف مقاومت و جایگاه همیشگی آن در جبهه حق و حقیقت و مقاومت در برابر اشغالگری و مبارزه با بی‌عدالتی و ظلم و ظالمان نخواهد داشت.

انتهای پیام