صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۲۴۴۵۵
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

 دارالقرآن آستان مقدس کاظمی(کاظمین) یک دوره تخصصی آموزش قرآن برای بانوان روشندل عراقی برگزار کرده است.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری قرآنی قاف، دوره تخصصی آموزش احکام تلاوت و تجوید قرآن برای بانوان روشندل از سوی دارالقرآن اداره امور فکری و فرهنگی آستان مقدس کاظمی و با حضور بانوان قرآن آموز از بغداد و حومه آن برگزار شده است.
 
برنامه درسی این دوره شامل آموزش صحیح‌خوانی و تجوید قرآن کریم به بانوان روشندل و توانمندسازی آنان در حفظ صحیح کلام خدا زیر نظر استاد «اسراء حسین» است.
 
تأمین وسیله ایاب و ذهاب بانوان نابینا در تمام مناطق بغداد و همچنین تأمین غذای متبرک مهمانخانه حرم امامین جوادین (علیهما السلام) نیز از امکانات این دوره آموزشی برای بانوان است.
 
دبیرخانه آستان مقدس کاظمی با برگزاری این دوره‌ها سعی دارد استعداد‌های قرآنی را در میان بانوان نابینا شناسایی کرده و از آنها حمایت کند. این آستان دوره‌های مشابهی نیز در آینده نزدیک برای آقایان نابینا برگزار خواهد کرد.
 

برگزاری دوره تخصصی برای خبرنگاران در نجف اشرف  
 
مرکز قرآن بانوان نجف اشرف وابسته به مجمع علمی قرآن کریم آستان مقدس عباسی نیز یک دوره آموزشی در خصوص فنون خبر نویسی و گزارش نویسی برای خبرنگاران زن این آستان برگزار کرده است.
 
سیده منار الجبوری، مسئول این مرکز گفت: این دوره چهار روزه از جمله دوره‌های آموزشی مرکز قرآن است که برای افزایش سطح فنی کادر رسانه‌ای و ایجاد خبرنگاران حرفه‌ای برگزار می‌شود که شامل دروس تئوری و عملی است که به وسیله دکتر ضرغام سعدی العزاوی، رئیس بخش رسانه دانشکده ادبیات دانشگاه کوفه ارائه می‌شود.
 


 
انتهای پیام