صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۴۶۶۰۰
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
فرمان تهاجم ترکیبی با محوریت جهاد تبیین/ 24

استاندار فارس با بیان اینکه رسانه‌ها یاری‌رسان دستگاه‌ها در جهاد تبیین باشند، گفت: در راستای تحقق جهاد تبیین که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، ابلاغی به دستگاه‌های استان شده است تا دستاوردهای خود را استخراج کرده و جهت انتشار به روابط عمومی استانداری تحویل دهند.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین، گفت: جهاد تبیین را به خصوص باید در عرصه اقدامات انجام شده، مفید و مؤثر و توانمندی‌های امیدبخش موجود در جامعه دنبال کنیم.

وی افزود: در این راستا یک سری برنامه‌ریزی‌ها در استانداری فارس انجام و با ابلاغی به دستگاه‌ها ارسال شده است که هم‌اکنون روابط عمومی استانداری مشغول پیگیری این قضیه بوده و نتیجه آن را اعلام خواهد کرد.

ایمانیه ادامه داد: در استان فارس به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شده است تا فعالیت‌هایی که به شکل برجسته به خصوص بعد از انقلاب اسلامی انجام داده و دستاوردهای خوبی داشته‌اند به‌‌صورت مفصل همراه با آثار و فواید آن‌ها استخراج کرده و به روابط عمومی استانداری تحویل دهند تا بتوانیم آن را منتشر کنیم.

تأثیر جهاد تبیین در تزریق روحیه امید

استاندار فارس این کار را اقدامی مؤثر در جهت ایجاد روحیه امید و اعتماد به نفس میان جوانان و خروج جامعه از ناامیدی و بی‌اعتمادی‌هایی که دشمنان بیشتر به آن دامن می‌زنند، دانست و از رسانه‌ها هم خواست تا در این عرصه نقش خود را ایفا کنند.

وی با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها در عرصه جهاد تبیین، تأکید کرد: رسانه‌ها هم کمک کنند تا هرچه بیشتر توانمندی و اقدامات مؤثر سازمان‌ها و نهادهای مختلف را در عرصه جهاد تبیین منتشر و انعکاس دهیم.

ایمانیه به ارائه مثالی در این زمینه پرداخت و افزود: به‌عنوان مثال جهاددانشگاهی طی سال‌های بعد از انقلاب اسلامی اقدامات بسیار مؤثری به‌خصوص در حوزه سلامت که شخصاً شاهد آن هستم، انجام داده است. اقدامات جهاددانشگاهی و دستاوردهای آن در مباحث سلول‌های بنیادین و درمان نازایی باعث شده است تا ایران در این مبحث جزو 10 کشور اول دنیا قرار گیرد، آن هم علی‌رغم تمام فشارها و تحریم‌هایی که علیه کشورمان وجود دارد.

استاندار فارس تأکید کرد: با این تفاسیر می‌طلبد که رسانه‌ها حتماً به این قضایا ورود کرده و به صورت صحیح و درست این مباحث و دستاوردها را منعکس کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط