صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۳۸۵۱
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

رهبر جریان صدر عراق نسبت به فتنه‌افکنی در مراسم زیارت میلیونی اربعین از سوی جناح‌هایی که نامی از آنها نبرد، هشدار داد.

به گزارش ایکنا، شفقنا نوشت: مقتدی صدر در حساب توییتری خود نوشت: حفظ صلح و آرامش در زیارت اربعین امسال در همه اشکال آن ضروری است چون جناح‌هایی به دنبال فتنه‌افکنی هستند بنابراین امیدواریم که فرصت از دشمنان این زیارت و تفاله‌های حزب بعث و هر گستاخ و جناح دیگری که باشد، گرفته شود. علی‌الخصوص اینکه این زیارت عمومی است و تنها به زائران  عراقی محدود نیست و این به معنای اهمیت آن از یک سو و حساس بودن آن از سوی دیگر است.

وی افزود: توهین، خشونت، آسیب و اصطکاک و هرچیز دیگری از این قبیل از هرکسی صادر شود، ما از آن مبرا هستیم و باید به جناح‌های مربوطه گزارش شود تا به وظایف خود در چارچوب قانون عمل کنند.

رهبر جریان صدر ادامه داد: هرکس که توهین کرد راهی جز نادیده گرفتن یا گزارش نیست. هیچ کس حق ندارد پاسخ دهد. همه ما خواهان خدمت به امام حسین(ع) هستیم نه کوتاهی در شعایر و مقدسات و صلح داخلی؛ و هرگز به بازگشت رخدادهای شعبانیه و نظیر آن راضی نخواهیم شد. عراق امانتی بر گردن همه است و استثنایی در این زمینه وجود ندارد.

صدر در پایان نیز آورده است: باز هم بر عدم مداخله سرایا، الحشد الشعبی و هر گروه مسلح دیگر تأکید می‌کنیم و این موضوع تنها به نیروهای امنیتی دیگر سپرده می‌شود.

انتهای پیام